Obiektywy do bezlusterkowców: standardowe (7Artisans, Carl Zeiss, Viltrox, Voigtlander)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Seria Nokton to ultra jasne obiektywy, które umożliwiają swobodną pracę w każdych warunkach oświetleniowych. Jednocześnie cechują się zdumiewającą optyką, która obejmuje m.in. element pływający, soczewkę obustronnie asferyczną czy szlifowaną przednią soczewką asferyczną o ultra wysokim współczynniku załamania światła. Model ten cechuje się stosunkowo kompaktową budową, dzięki czemu doskonale uzupełnia korpusy aparatów Canon RF.
CaptureOne 40% taniej
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: APS-C
Mały i lekki stałoogniskowy obiektyw oferujący zarówno standardowe pole widzenia dla oka, jak i wydajną konstrukcję. Świetnie sprawdzi się w niemal każdym rodzaju fotografii - street photo, podróżniczej, portretowej, fotografii ślubnej czy w fotoreportażu. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Obiektyw powstał z myślą o aparatach Sony z mocowaniem E (APS-C).
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: APS-C
Ultrajasny obiektyw zaprojektowany specjalnie z myślą o aparatach Fuji X z matrycami APS-C. Jego ogniskowa daje uniwersalny kąt widzenia, który sprawdzi się w fotografii reportażowej, dokumentalnej, ulicznej czy ślubnej. Posiada 12-listkową przysłonę.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o miniaturowych rozmiarach, które jednak nie przeszkodziły w zastosowaniu ultrajasnej przysłony f/1.2. Model ten został specjalnie zaprojektowany dla aparatów z systemu Nikon Z. Posiada elektroniczne styki, które umożliwiają wymianę informacji pomiędzy obiektywem a korpusem aparatu. Pokrywa pełnoklatkowy sensor aparatu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 43
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność fotografowania. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 43
- Do matryc: APS-C
Szerokokątny, stałoogniskowy obiektyw stworzony dla bezlusterkowego systemu Sony E (APS-C). Jego kąt widzenia zapewnia wszechstronne zastosowanie podczas realizowania różnorodnych projektów fotograficznych. Dzięki światło sile f/1.2 z łatwością radzi sobie nawet z trudnymi warunkami oświetleniowymi. Dodatkowo dzięki niej możliwe jest przejęcie większej kontroli nad głębią ostrości.
Szerokokątny, stałoogniskowy obiektyw stworzony dla systemu FujiFilm X. Jego kąt widzenia zapewnia wszechstronne zastosowanie podczas realizowania różnorodnych projektów fotograficznych. Dzięki światło sile f/1.4 z łatwością radzi sobie nawet z trudnymi warunkami oświetleniowymi. Dodatkowo dzięki niej możliwe jest przejęcie większej kontroli nad głębią ostrości.
Promocja
Wyprzedaż
Obiektyw 7Artisans 50 mm f/1.05 Canon R
- Średnica [mm]: 58
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
50 mm F1.05 oferuje niezwykłe parametry. To ultra jasna konstrukcja o standardowej ogniskowej, która świetnie sprawdzi się w fotografii ulicznej, portretowej, reporterskiej, ślubnej i wiele więcej. Wszystko za sprawą niezwykle dużej jasności, która pozwala na fotografowanie przy minimalnej ilości światła i uzyskiwanie niezwykłego rozmycia dalszych planów.
- Średnica [mm]: 58
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
50 mm F1.05 oferuje niezwykłe parametry. To ultra jasna konstrukcja o standardowej ogniskowej, która świetnie sprawdzi się w fotografii ulicznej, portretowej, reporterskiej, ślubnej i wiele więcej. Wszystko za sprawą niezwykle dużej jasności, która pozwala na fotografowanie przy minimalnej ilości światła i uzyskiwanie niezwykłego rozmycia dalszych planów.
- Średnica [mm]: 58
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
50 mm F1.05 oferuje niezwykłe parametry. To ultra jasna konstrukcja o standardowej ogniskowej, która świetnie sprawdzi się w fotografii ulicznej, portretowej, reporterskiej, ślubnej i wiele więcej. Wszystko za sprawą niezwykle dużej jasności, która pozwala na fotografowanie przy minimalnej ilości światła i uzyskiwanie niezwykłego rozmycia dalszych planów.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 55
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wyrafinowany stałoogniskowy obiektyw oferujący zarówno standardowe pole widzenia dla, jak i wydajną konstrukcję. Świetnie sprawdzi się w niemal każdym rodzaju fotografii - street photo, podróżniczej, portretowej, fotografii ślubnej czy w fotoreportażu. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.1 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Obiektyw powstał z myślą o aparatach Leica z mocowaniem M.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 55
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wyrafinowany stałoogniskowy obiektyw oferujący zarówno standardowe pole widzenia dla, jak i wydajną konstrukcję. Świetnie sprawdzi się w niemal każdym rodzaju fotografii - street photo, podróżniczej, portretowej, fotografii ślubnej czy w fotoreportażu. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.1 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Obiektyw powstał z myślą o aparatach Leica z mocowaniem M.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: APS-C
Mały i lekki stałoogniskowy obiektyw oferujący zarówno standardowe pole widzenia dla oka, jak i wydajną konstrukcję. Świetnie sprawdzi się w niemal każdym rodzaju fotografii - street photo, podróżniczej, portretowej, fotografii ślubnej czy w fotoreportażu. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Obiektyw powstał z myślą o aparatach Fujifilm z mocowaniem X.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: APS-C
Mały i lekki stałoogniskowy obiektyw oferujący zarówno standardowe pole widzenia dla oka, jak i wydajną konstrukcję. Świetnie sprawdzi się w niemal każdym rodzaju fotografii - street photo, podróżniczej, portretowej, fotografii ślubnej czy w fotoreportażu. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Obiektyw powstał z myślą o aparatach z systemu Micro 4/3 (Panasonic, Olympus).
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: APS-C
Mały i lekki stałoogniskowy obiektyw oferujący zarówno standardowe pole widzenia dla oka, jak i wydajną konstrukcję. Świetnie sprawdzi się w niemal każdym rodzaju fotografii - street photo, podróżniczej, portretowej, fotografii ślubnej czy w fotoreportażu. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.4 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Obiektyw powstał z myślą o aparatach Fujifilm z mocowaniem X.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: APS-C
Świetny obiektyw portretowy, który zapewnia jasność f/1.4 i ogniskową 55 mm. Dedykowany jest do aparatów bezusterkowych FujiFilm X. Dzięki 9-listkowej przysłonę zapewnia subtelny efekt bokeh.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: APS-C
Mały i lekki stałoogniskowy obiektyw oferujący zarówno standardowe pole widzenia dla oka, jak i wydajną konstrukcję. Świetnie sprawdzi się w niemal każdym rodzaju fotografii - street photo, podróżniczej, portretowej, fotografii ślubnej czy w fotoreportażu. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.4 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Obiektyw powstał z myślą o aparatach Sony z mocowaniem E (APS-C).
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do pełnoklatkowych aparatów systemu Sony E. Szerokokątna ogniskowa 35mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo reporterskie narzędzie. Innowacyjny mechanizm DeClick pozwala aktywować możliwość bezstopniowego ustawiania wartości przysłony. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 55
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o standardowej ogniskowej (format 35 mm) i światłosile f/1.8, który oferuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 2 elementy o wysokiej przezroczystości, 2 elementy asferyczne, element o bardzo niskiej dyspersji i powłokę HD Nano. Silnik krokowy AF STM i wewnętrzne ogniskowanie gwarantują świetne efekty zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Wyprzedaż
Obiektyw Viltrox AF 50 mm F 1.8 Nikon Z
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Viltrox AF 56 mm f/1.7 oferuje z matrycą APS-C kąt widzenia odpowiadający ok. 90 mm dla formatu pełnoklatkowego, co w połączeniu z jasnością f/1.7 daje świetne narzędzie do fotografii portretowej. Silnik AF STM sprawia, że obiektyw ten doskonale nadaje się także do filmowania. Kompaktowa i lekka konstrukcja zapewniają mobilne gabaryty bezlusterkowca.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.